1st stop: Kuala Lumpur

13 januari 2016 - Kuala Lumpur, Maleisië

Daar gaan we dan, via Londen naar onze eerste stop in Azie: Kuala Lumpur. De vlucht was pittig dit keer. Sean zat opgevouwen met zijn km lange benen en de man voor hem stonk ieder half uur naar rotte eieren. Mijn nieuwe bff naast mij bleef kletsen en iedereen besmetten met haar sars hoest. Jullie weten allemaal hoe goed ik daar tegen kan. ;-)

Na 15 uur dan eindelijk op bestemming! Om de jetlag tegen te gaan besluiten we niet te slapen en na een heerlijke douche de straat op te gaan. Lekker gegeten en uiteraard een lokaal biertje besteld. Als niet bier drinker moet ik toch toegeven dat het verdomde lekker smaakte. Na het eten hebben we nog een rondje gedaan over de markt in China town en na mijn 100ste verhaal aan Sean waar Zijada en ik de vorige keer in Kuala Lumpur geweest zijn, hebben wij om 21:15 uur ons bed opgezocht.

De eerste nacht prima geslapen met een korte eetpauze om 3 uur 's nachts. Ons waterdichte jetlag plan lijkt niet heel goed te werken. We zijn wel echt super blij met ons hotel Paloma Inn, lekkere bedden en ontzettend lieve mensen. Vandaag hebben we een beetje door de stad heen gelopen, in Kuala Lumpur is niet heel veel te beleven. Uiteraard wel de torens bezocht en geluncht. We moeten nog erg wennen aan het warme weer en zweten ons helemaal kapot!

Morgenochtend 07:05 uur vliegen we naar Phnom Penh (Cambodja) en pakken we vanaf daar een taxi naar Kampot. Hier blijven we 3 dagen rondhangen en zien we daarna Jamma en Wien!!

1. Saskia:
    13 januari 2016
    Haha Jorie, jij en je verhalen! Ga je blog volgen, super leuk dit.
    Enorm veel plezier samen, geniet ervan. Xxx Sas
  2. Maud:
    Aaah Joor en Sean, wat leuk!! Ik ga jullie ook zeker volgen..Veel plezier! xxx
  3. Samantha:
    13 januari 2016
    Ha, Jorie ; dit klinkt weer precies zoals je het zou vertellen! Heel veel plezier voor beiden, geniet ervan. Ben echt heel jaloers, maak er wat moois van. Ga jullie blog zeker volgen xxx Sam
  4. Jan de Jonge:
    14 januari 2016
    wij willen jullie ook volgen als het mag XXX
  5. Mandy:
    14 januari 2016
    Die foto's fantastisch. Echt een soort madurodam effect ...
    X